کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316782 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از هر ۱۰۰ نفر در کشور یکی به اینترنت پرسرعت دسترسی دارد

http://afkarnews.ir/images/docs/000115/n00115598-b.jpgجدیدترین آمار وضعیت اینترنت پرسرعت در 13 کشور دنیا اعلام شد که براساس آن از هر 100نفر در ایران یک نفر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارد و کره جنوبی و نروژ در بالاترین رده های ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت قرار دارند.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی ایران؛ کمبود اینترنت باند پهن – پرسرعت – در کشورهای در حال توسعه، این کشورها را از بسیاری از مزایای استفاده از فناوریهای روز اطلاعاتی دنیا محروم کرده است و این درحالی است که درحال حاضر کم کردن فاصله دیجیتالی میان کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته می تواند به رفع بسیاری محدودیتها در این کشورها کمک کند و زمینه را برای توسعه فراهم آورد.

آمارهای منتشر شده از وضعیت فعلی دسترسی به اینترنت پهن باند نشان می دهد که ضریب نفوذ اینترنت باند پهن در ایران یک درصد است و این به این معنی است که به ازای هر 100 نفر در ایران یک نفر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارد که این آمار با وجود آنکه براساس اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و نیز برنامه پنجم توسعه، ایران باید رتبه اول منطقه را از نظر علمی فناوری به خود اختصاص دهد، آنچنان چشمگیر به نظر نمی رسد.

براساس آمار منتشر شده از سوی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در کشوری مانند کره جنوبی 36 درصد است و این شاخص در نروژ 35 درصد، آمریکا 26 درصد و استرالیا 25 درصد برآورد می‌شود. درهمین حال ضریب نفوذ کشورهای درحال توسعه ای چون آرژانتین و ترکیه 10 درصد، برزیل و مالزی 7 درصد و عربستان و تونس 5 درصد بوده و آفریقای جنوبی با ضریب نفوذ 2 درصد و هند با ضریب نفوذ یک درصد تقریبا همگام با ایران در عرصه توسعه اینترنت باندپهن در حرکت هستند.

جدای از شاخص ضریب نفوذ اینترنت در کشورهای در حال توسعه که تنها به کمیت دسترسی توجه دارد نگاهی به فاکتور کیفیت دسترسی به اینترنت باندپهن نیز نشان می دهد که کشورهای ترکیه، امارات، چین، عربستان، آذربایجان، مالزی و عراق بالاتر از ایران قرار دارند.

آخرین آمارهای منتشر شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران شمار مشترکان اینترنت در کشور را حدود 35 میلیون نفر تخمین می زند که تقریبا اکثر این کاربران به اینترنت کم سرعت دایل آپ با سرعت حدود 60 کیلوبیت بر ثانیه دسترسی دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9726 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1391/04/05 تعداد مشاهده: 1714
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمد ملک محمدی از هیدج 1391/04/05 20:01
حتی فکر کردن بهش هم آدمو امیدوار میکنه حتی اگه هیچوقت دستمون بهش نرسه >من که میدونم نمیرسه حالا شما هی بگید<
کشتی زند و پاره کند آن کابل و دلم بر گرد آن گردد چنان مرغی که ویران کرده بیند آشیانش را
noshin madani 1391/04/05 18:46
با این کشتی هایی که دایم کابل اینترنت رو توی دریا با روبان افتتاحیه اشتباه میگیرن
مگه میشه اینترنت پرسرعت داشت؟؟!!
در ضمن اگه فانوس دارین داریم دنبال اینترنت (کم سرعت مون) میگردیم پیداش نمیکنیم
کلیک هیدجی 1391/04/05 18:21
اینترنت پرسرعت در ایران 512 کیلو بیت
اینترنت معمولی در امریکا 6.3 مگابیت
اینترنت پرسرعت تو ایران!!! شوخی میکنی؟! کی اومد ما خبر نداشتیم.
سر کاریه ؟ شایدم دوربین مخفیه!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/05 16:44
سلام امیر!
منظورت از اینکه آمریکا از ما بهتره، از کدوم لحاظاس؟
فرشاد 1391/04/05 16:42
اون مزایایی که شما میگین به دلیل تحریم تو ایران وجود نداره! حتی اگه بالاترین سرعت اینترنت دنیا رو هم داشتیم، استفاده ای جز همینی که الان داریم، مثل دانلود فیلم و بازی و غیره و .... نداشتیم. مهم خود فناوریهاشه که به ما نمیدن!
arshti 1391/04/05 15:23
اینترنت پر سرعت، هر روز از انتظار آمدنت دلسرد می شوم، امروز هم گذشت! کاش میدانستم نخواهی آمد.
جشنواره فیلم های سینمایی با عنوان اینترنت پرسرعت
سریع و آتشین - اینترنت پشت دروازه - بخاطر چند کیلوبیت بیشتر - اینترنت کابلی
من اینترنت، 128 کیلوبیت سرعت دارم - اینترنت با پای پیاده - من تلگرافم را دوست دارم
اینترنت سرخ - سرعت مجازی - امروز آسمان ابریست
ایوب اگر امروز می بود، صبر معنای دگر داشت
amir 1391/04/05 14:35
اقا یکی به من بگه اگه سوالی از سایت سافت گذر داشته باشم که بخوام جوابش رو برام بفرسته باید چیکار کنم؟هر چی دنبال یک جایی برای ارسال سوال گشتم پیدا نکردم.یک بار از طریق انجمن گفتگو این کار رو انجام دادم و جواب هم دریافت کردم ولی الان هرچی میگردم جاش پیدا نمیکنم.آخه محیط قسمت انجمن رو تغییر دادن.
amir 1391/04/05 14:22
سلام.
والا من نمیدونم که اینقدر ادعاهای بی پایه و اساس رو این مسئولان کشور ما از کجاشون میارن؟هی میان تو تلویزیون چپ و راست میگن که ما در فلان کار رتبه اول رو داریم ، ما در فلان چیز به خود کفایی رسیدیم و از اینجور حرفهای کلیشه ای. پس باید بفهمین که همه اینا فقط حرفه و هیچ وقت به عمل تبدیل نمیشه.همین آمریکا که اینقدر ازش بد میگن و تو مسائا سیاسی هزار تا دری وری بهش نسبت میدین ، از ما بهتره.پس کو اون کارهایی که قرار بود انجام بدین.کو؟
مجید 1391/04/05 10:45
اون پرسرعتی که شما تعریف میکنید یا اون پر سرعتی که ما داریم و چپ و راست قطع هست یا انقدر کند که دلت میخوای کامپیوترت رو خرد کنی ، فاجعه ست این آمار ... lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet